Opis platformy Magento

Opis platformy Magento

Platforma Magento jest profesjonalnym narzędziem do prowadzenia sukcesywnego biznesu e-commerce. Magento posiada nieograniczone możliwości w doborze i edycji układu graficznego i zawartości witryny sklepu.

Umożliwia łatwe w obsłudze opcje zarządzania: zamówieniami, oferowanym asortymentem, bazą klientów, działaniami marketingowymi i wieloma innymi obszarami niezbędnymi do prowadzenia profesjonalnego sklepu. Zdobyte na przestrzeni kliku lat doświadczenie pozwala nam na dokonywanie różnorodnych modyfikacji systemu w celu dokładnego dopasowania funkcjonalności do potrzeb naszych klientów.
Poniżej prezentujemy podstawową listę funkcji Magento.

Zarządzanie stroną:

Zarządzanie stroną
[+]
  • możliwość zarządzania wieloma sklepami z jednego panelu administracyjnego;
  • przyznawanie użytkownikom dostępu do panelu z określonymi uprawnieniami;
  • dowolność w zastosowaniu aplikacji umożliwiających integrację z systemami zewnętrznymi (płatniczymi, księgowymi, aukcyjnymi, CRM, itp);
  • pełna dowolność kreacji unikatowej szaty graficznej sklepu;
  • wygodny system zarządzania treścią (CMS) na stronach informacyjnych;
  • wielowalutowość;
  • wielojęzykowość

Zarządzanie katalogiem produktów:

  • dowolna ilość kategorii i podkategorii produktowych;
  • dowolna ilość produktów z możliwością przypisania do wielu kategorii;
  • hurtowy import/export katalogu produktów;
  • możliwość edycji znaczników Meta na każdym poziomie drzewa kategorii oraz dla poszczególnych produktów;
  • zarządzanie stanami magazynowymi łącznie z określeniem minimalnych i maksymalnych progów zapasów;
  • zaawansowane możliwości prowadzenia polityki cenowej;
  • stawki podatkowe uzależnione od rodzaju produktu lub grupy klientów;
  • dowolne typy produktów:
    – produkt zwykły;
    – produkt grupowy (z opcją wybrania rozmiaru, koloru lub innej cechy);
    – produkt łączony (z dwóch lub większej ilości pozycji);
    – produkty wirtualne ( np. pliki muzyczne, e-booki, usługi);
  • możliwość określenia zestawu cech charakterystycznych (atrybutów) dla danego asortymentu (np. producent, rozmiar, kolor);
  • opis krótki / opis długi;
  • możliwość dodania plików do produktu (np. instrukcji, specyfikacji technicznej, sterowników);
  • definiowanie produktów powiązanych oraz produktów alternatywnych;
  • możliwość ustawienia niestandardowego kosztu wysyłki;
  • dowolna ilość zdjęć produktów;
  • automatyczne skalowanie wgrywanych zdjęć (tworzenie miniaturek oraz zdjęć średnich, wyświetlanie LightBox lub FancyBox);
  • możliwość nadania zdjęciom znaku wodnego;
  • wyszukiwanie proste oraz zaawansowane (wg cech) na stronie sklepu;
  • filtrowanie produktów w wybranej przez użytkownika kategorii;
  • akceptowanie, edytowanie oraz usuwanie tagów i recenzji produkt.

Zamówienia:

Zamówienia
[+]
  • kompleksowe zarządzanie zamówieniami z poziomu panelu administracyjnego;
  • dowolne definiowanie etapów procesu realizacji zamówienia związane z informacjami wysyłanymi do klienta;
  • wygodny i intuicyjny w obsłudze panel umożliwiający szybkie dotarcie do każdego zamówienia poprzez nr zamówienia, datę, dane klienta, sumę zamówienia lub jego status;
  • tworzenie jednej lub wielu faktur (wysyłek) do zamówienia umożliwiających częściową realizację zamówienia;
  • powiadomienia o nowych zamówieniach poprzez e-mail oraz kanał RSS;
  • pełna konfigurowalność opcji płatności oraz rodzaju dostawy;
  • możliwość tworzenia powtórnych zamówień w panelu administracyjnym;
  • pełna historia i statystyka zamówień wraz z możliwością łatwego raportowania.

Płatności i dostawa:

  • podstawowe formy płatności: przedpłata na konto, płatność przy odbiorze;
  • integracja z bramkami płatniczymi;
  • opcja płatności kartą kredytową;
  • możliwość integracji z systemami ratalnymi;
  • pełna dowolność w określeniu kosztów i rodzaju dostaw;
  • tabele kosztów zależne od:
    – wagi i miejsca dostawy;
    – wartości zamówienia i miejsca dostawy;
    – ilości produktów i miejsca dostawy;
  • określenie sposobów dostawy do wyboru: kurier, poczta, transport własny sklepu, odbiór osobisty;
  • opcja darmowej dostawy (dla określonej sumy zamówienia lub jako promocja);
  • dostawa do wielu lokalizacji dla jednego zamówienia;
  • informowanie klienta o numerze listu przewozowego przesyłki.
Płatności i dostawa
[+]

Analityka i raportowanie:

Analityka i raportowanie
[+]
  • integracja z Google Analytics;
  • przegląd raportów w panelu administracyjnym;
  • szczegółowe raporty sprzedażowe uwzględniające m.in. ilość zamówień, ilość zamówionych produktów, wielkość naliczonych podatków, kosztów dostaw, wielkości przyznanych zniżek oraz wiele innych wskaźników;
  • raporty produktowe: najczęściej kupowane, najczęściej przeglądane, niski stan magazynowy, produkty w koszyku, porzucone koszyki;
  • raporty dotyczące klientów wg ilości oraz sumy zamówień;
  • statystyka wyszukiwań w wewnętrznej wyszukiwarce;
  • kanały informacyjne RSS o nowych: zamówieniach, produktach, opiniach oraz tagach.

Narzędzia marketingowe:

  • pełen wachlarz możliwości tworzenia promocji cenowych i asortymentowych, z uwzględnieniem czasu trwania promocji, docelowej grupy klientów itp.
  • możliwość tworzenia kampanii promocyjnych z wykorzystaniem kodów rabatowych;
  • integracja z porównywarkami cen;
  • wspomaganie pozycjonowania;
  • opcja darmowej dostawy (dla danej grupy produktów lub dla zamówienia o określonej wartości koszyka);
  • opcja uzależnienia ceny od ilości zamówionych sztuk danego towaru;
  • zestawy promocyjne złożone z dwóch lub więcej produktów;
  • Up-selling – proponowanie innych produktów z tej samej kategorii (w koszyku);
  • Cross-selling – proponowanie dodatkowych produktów (na stronie produktu);
  • widoki ostatnio oglądanych produktów oraz porównywanych produktów;
  • mechanizm do prowadzenia ankiet;
  • zarządzenie newsletterem i bazą subskrybentów;
  • przyjazne linki dla wyszukiwarek (friendly URL’s);
  • funkcja „powiadom przyjaciela” (e-mail);
  • kanały informacyjne RSS dla nowych: produktów, promocji oraz kategorii;
  • automatycznie generowana mapa strony;
  • przepisywanie URL (URL rewrite, skracanie adresów podstron);
  • mapa strony Google.

Nasi klienci przed rozpoczęciem działalności sklepu przechodzą serię szkoleń z zakresu obsługi panelu administracyjnego Magento.
W przypadku jakichkolwiek problemów do dyspozycji naszych klientów pozostają pracownicy działu wsparcia technicznego, służący niezbędną pomocą.
Przygotowaliśmy również ofertę oprogramowania umożliwiającego integrację Magento z różnymi systemami zewnętrznymi. W każdym momencie możemy wzbogacić Twój sklep o dodatkowe moduły lub stworzyć nową, niestandardową funkcjonalności.
W razie jakichkolwiek pytań gorąco zachęcamy do kontaktu.

Menu