
Opis platformy Magento
Platforma Magento jest profesjonalnym narzędziem do prowadzenia sukcesywnego biznesu e-commerce. Magento posiada nieograniczone możliwości w doborze i edycji układu graficznego i zawartości witryny sklepu.
Umożliwia łatwe w obsłudze opcje zarządzania: zamówieniami, oferowanym asortymentem, bazą klientów, działaniami marketingowymi i wieloma innymi obszarami niezbędnymi do prowadzenia profesjonalnego sklepu. Zdobyte na przestrzeni kliku lat doświadczenie pozwala nam na dokonywanie różnorodnych modyfikacji systemu w celu dokładnego dopasowania funkcjonalności do potrzeb naszych klientów.
Poniżej prezentujemy podstawową listę funkcji Magento.
Zarządzanie stroną:
- możliwość zarządzania wieloma sklepami z jednego panelu administracyjnego;
- przyznawanie użytkownikom dostępu do panelu z określonymi uprawnieniami;
- dowolność w zastosowaniu aplikacji umożliwiających integrację z systemami zewnętrznymi (płatniczymi, księgowymi, aukcyjnymi, CRM, itp);
- pełna dowolność kreacji unikatowej szaty graficznej sklepu;
- wygodny system zarządzania treścią (CMS) na stronach informacyjnych;
- wielowalutowość;
- wielojęzykowość
Zarządzanie katalogiem produktów:
- dowolna ilość kategorii i podkategorii produktowych;
- dowolna ilość produktów z możliwością przypisania do wielu kategorii;
- hurtowy import/export katalogu produktów;
- możliwość edycji znaczników Meta na każdym poziomie drzewa kategorii oraz dla poszczególnych produktów;
- zarządzanie stanami magazynowymi łącznie z określeniem minimalnych i maksymalnych progów zapasów;
- zaawansowane możliwości prowadzenia polityki cenowej;
- stawki podatkowe uzależnione od rodzaju produktu lub grupy klientów;
- dowolne typy produktów:
– produkt zwykły;
– produkt grupowy (z opcją wybrania rozmiaru, koloru lub innej cechy);
– produkt łączony (z dwóch lub większej ilości pozycji);
– produkty wirtualne ( np. pliki muzyczne, e-booki, usługi); - możliwość określenia zestawu cech charakterystycznych (atrybutów) dla danego asortymentu (np. producent, rozmiar, kolor);
- opis krótki / opis długi;
- możliwość dodania plików do produktu (np. instrukcji, specyfikacji technicznej, sterowników);
- definiowanie produktów powiązanych oraz produktów alternatywnych;
- możliwość ustawienia niestandardowego kosztu wysyłki;
- dowolna ilość zdjęć produktów;
- automatyczne skalowanie wgrywanych zdjęć (tworzenie miniaturek oraz zdjęć średnich, wyświetlanie LightBox lub FancyBox);
- możliwość nadania zdjęciom znaku wodnego;
- wyszukiwanie proste oraz zaawansowane (wg cech) na stronie sklepu;
- filtrowanie produktów w wybranej przez użytkownika kategorii;
- akceptowanie, edytowanie oraz usuwanie tagów i recenzji produkt.
Zamówienia:
- kompleksowe zarządzanie zamówieniami z poziomu panelu administracyjnego;
- dowolne definiowanie etapów procesu realizacji zamówienia związane z informacjami wysyłanymi do klienta;
- wygodny i intuicyjny w obsłudze panel umożliwiający szybkie dotarcie do każdego zamówienia poprzez nr zamówienia, datę, dane klienta, sumę zamówienia lub jego status;
- tworzenie jednej lub wielu faktur (wysyłek) do zamówienia umożliwiających częściową realizację zamówienia;
- powiadomienia o nowych zamówieniach poprzez e-mail oraz kanał RSS;
- pełna konfigurowalność opcji płatności oraz rodzaju dostawy;
- możliwość tworzenia powtórnych zamówień w panelu administracyjnym;
- pełna historia i statystyka zamówień wraz z możliwością łatwego raportowania.
Płatności i dostawa:
- podstawowe formy płatności: przedpłata na konto, płatność przy odbiorze;
- integracja z bramkami płatniczymi;
- opcja płatności kartą kredytową;
- możliwość integracji z systemami ratalnymi;
- pełna dowolność w określeniu kosztów i rodzaju dostaw;
- tabele kosztów zależne od:
– wagi i miejsca dostawy;
– wartości zamówienia i miejsca dostawy;
– ilości produktów i miejsca dostawy; - określenie sposobów dostawy do wyboru: kurier, poczta, transport własny sklepu, odbiór osobisty;
- opcja darmowej dostawy (dla określonej sumy zamówienia lub jako promocja);
- dostawa do wielu lokalizacji dla jednego zamówienia;
- informowanie klienta o numerze listu przewozowego przesyłki.
Analityka i raportowanie:
- integracja z Google Analytics;
- przegląd raportów w panelu administracyjnym;
- szczegółowe raporty sprzedażowe uwzględniające m.in. ilość zamówień, ilość zamówionych produktów, wielkość naliczonych podatków, kosztów dostaw, wielkości przyznanych zniżek oraz wiele innych wskaźników;
- raporty produktowe: najczęściej kupowane, najczęściej przeglądane, niski stan magazynowy, produkty w koszyku, porzucone koszyki;
- raporty dotyczące klientów wg ilości oraz sumy zamówień;
- statystyka wyszukiwań w wewnętrznej wyszukiwarce;
- kanały informacyjne RSS o nowych: zamówieniach, produktach, opiniach oraz tagach.
Narzędzia marketingowe:
- pełen wachlarz możliwości tworzenia promocji cenowych i asortymentowych, z uwzględnieniem czasu trwania promocji, docelowej grupy klientów itp.
- możliwość tworzenia kampanii promocyjnych z wykorzystaniem kodów rabatowych;
- integracja z porównywarkami cen;
- wspomaganie pozycjonowania;
- opcja darmowej dostawy (dla danej grupy produktów lub dla zamówienia o określonej wartości koszyka);
- opcja uzależnienia ceny od ilości zamówionych sztuk danego towaru;
- zestawy promocyjne złożone z dwóch lub więcej produktów;
- Up-selling – proponowanie innych produktów z tej samej kategorii (w koszyku);
- Cross-selling – proponowanie dodatkowych produktów (na stronie produktu);
- widoki ostatnio oglądanych produktów oraz porównywanych produktów;
- mechanizm do prowadzenia ankiet;
- zarządzenie newsletterem i bazą subskrybentów;
- przyjazne linki dla wyszukiwarek (friendly URL’s);
- funkcja „powiadom przyjaciela” (e-mail);
- kanały informacyjne RSS dla nowych: produktów, promocji oraz kategorii;
- automatycznie generowana mapa strony;
- przepisywanie URL (URL rewrite, skracanie adresów podstron);
- mapa strony Google.
Nasi klienci przed rozpoczęciem działalności sklepu przechodzą serię szkoleń z zakresu obsługi panelu administracyjnego Magento.
W przypadku jakichkolwiek problemów do dyspozycji naszych klientów pozostają pracownicy działu wsparcia technicznego, służący niezbędną pomocą.
Przygotowaliśmy również ofertę oprogramowania umożliwiającego integrację Magento z różnymi systemami zewnętrznymi. W każdym momencie możemy wzbogacić Twój sklep o dodatkowe moduły lub stworzyć nową, niestandardową funkcjonalności.
W razie jakichkolwiek pytań gorąco zachęcamy do kontaktu.
Zobacz także: