PROFIL KLIENTA
Największy w Polsce sklep górsko-turystyczny
Marka 8a.pl powstała z pasji do gór i do wspinaczki. Bardzo szybko przerodziła się w coś większego – sklep dla pasjonatów górskich, choć nie tylko, aktywności. Sklep zapewnia zaopatrzenie dla szerokopojętej aktywności outdoor; turyści, biegacze, eksploratorzy, rowerzyści, skiturowcy – każdy znajdzie tu coś dla siebie.
NAPRAWA MAGENTO
Można powiedzieć, że z tym projektem przeżyliśmy chrzest bojowy – zaraz po podjęciu współpracy nasz zespół został wrzucony na głęboką wodę. Od dłuższego czasu sklep cierpiał na poważny problem “znikających nowości”. Powodował on nie tylko problemu dla użytkowników, ale także utrudniał pracę administratorom sklepu.
Klient zaufał nam pozwalając znaleźć najlepsze rozwiązanie, które udało się wypracować dzięki godzinom spędzonych na burzach mózgu i tysiącom linii kodu, które trzeba było sprawdzić.
UPGRADE MAGENTO DO WERSJI 2.4
Inny dużym projektem było podniesienie wersji Magento Commerce z 2.3 na 2.4. Założeniem był upgrade do najnowszej, stabilnej wersji. Aby tego dokonać musieliśmy dokonać inwentaryzacji wszystkich aktywnych modułów zainstalowanych w sklepie.
Projekt przygotowywany był od dłuższego czasu, a jego implementacja i testy zajęły kilkaset godzin. Ostatecznie efektem było produkcyjne wypuszczenie sklepu w nowym, bezpieczniejszym wydaniu.
USPRAWNIENIE ZARZĄDZANIA MAGAZYNAMI
Wraz z rozwojem sklepu, zwiększeniem nie tylko sprzedaży ale również jej kanałów, stawało się jasne, że następnym dużym projektem będzie poprawa zarządzania magazynami.
Dziękujemy za zaufanie i miłe słowa
“We came to SmartMage because of its reputation for creating custom modules. They have built a very popular Magento module called “SmartMage Paczkomaty” that allows seamless integration with one of Poland’s biggest parcel delivery providers.
The SmartMage team really knows their strengths, so they were very confident about what can and what can’t be done. We appreciated their expertise which allowed us to avoid unnecessary costs.”
Piotr Ankudowicz
“Going beyond implementation to suggesting their own solutions, SmartMage has become a true partner. Their proactive communication and attentive service are notable, as are the sales and SEO results they’ve delivered.
Contact with the customer and how much they are involved in the project are great.
New website is awesome. Customer loves it. We are getting better and better in SEO and our sales are bigger – especially in mobile version of the website.”
Tomek Szymczyk
“Even when the problem isn’t specifically related to the shop, we can expect they will help us to find a solution.
SmartMage has the flexibility and determination to finish tasks efficiently, working within the given budget. The team took over full maintenance for their online store, making the company’s schedules more manageable.”
Paweł Szczerba
“SmartMage team helps us with connecting the dots. Every issue is always explained in a straightforward way.
The end users praised the website for having a fast loading speed and for the functionality of the filters. SmartMage also helped in creating online visibility for the client along with providing great analytics reports.”
Marta Chlebowska - Trojak
“Their engagement, communication, and problem-solving skill are impressive.
Since SmartMage joined the project, the e-commerce platform becomes more useful and the conversion rate has been improving. The team is knowledgeable about e-commerce development. Moreover, they hold weekly meetings to discuss tasks and deadlines.”
Katarzyna Wyszyńska-Mytych
Porozmawiajmy o współpracy
Zapraszamy do kontaktu, nawet jeżeli chodzi tylko o pytanie “ile kosztuje sklep”. Zadamy Ci kilka pytań, po których podpowiemy jakie rozwiązanie jest dla Ciebie odpowiednie.
Marta
Director of Operations
marta@smartmage.pl
Paweł
CEO & Art Director
pawel@smartmage.pl