PROFIL KLIENTA
Specjalistyczny sklep z rolkami
Bladeville jest wiodącym w Europie sklepem z rolkami. W środowisku sportów rolkowych to bardzo rozpoznawalna ekipa pasjonatów prowadząca sklepy z produktami dla amatorów (Bladeville) i profesjonalistów (Hedonskate).
Działamy z nimi już od 3 lat, a w 2022 roku planujemy przeniesienie naszego związku na kolejny poziom – migrację na najnowszą wersję Magento. Już nie możemy doczekać się nowych wyzwań.
Droga do celu
Po ustaleniu kilku osobowego zespołu projektowego spotkaliśmy się z klientem w ich siedzibie w Katowicach. Podczas spotkania przeanalizowaliśmy sklep pod kątem UX, podstawowych procesów oraz dodatkowych funkcjonalności. Dzięki tym warsztatom wyrównaliśmy wiedzę o projekcie z zespołem klienta i tym samym byliśmy gotowi na rozpoczęcie prac.


PROJEKT
Najwyższy procent klientów Bladeville to ludzie w wieku 18-26, dla których podstawowym narzędziem zakupów jest smartfon. Wygodny, zorientowany na użytkownika i responsywny – takie założenia przyjęliśmy przy planowaniu UX. Pomimo tego, że braliśmy to wszystko pod uwagę, naszym zdaniem na cykl życia sklepu mocno wpływają nowe trendy i technologie. Sprawiają one, że proces projektowania sklepu nigdy nie jest w pełni zakończony.
PRACE WDROŻENIOWE
Działając wg metodologii Scrum podzieliliśmy pracę na poszczególne sprinty. Ponieważ mieliśmy do czynienia z pełnym wdrożeniem przeszliśmy przez wszystkie fazy.
- Budowa makiet pod kątem UX
- Projekt graficzny sklepu
- Wdrożenie Magento
- Implementacja funkcjonalności i dodatkowych modułów
- Integracja z ERP
- Integracja z najpopularniejszymi systemami płatności
Przy wdrażaniu metod dostawy pomocnym okazał się nasz autorski moduł Magento Paczkomaty. Pozwala on na integrację z siecią paczkomatów InPost dzięki któremu klienci mogą wybrać ten najwygodniejszy sposób dostawy.


KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Projekt z Bladeville został rozpisany początkowo w Basecampie, później zastąpiła go Jira. Częste spotkania projektowe pozwoliły klientowi być na bieżąco z postępem prac i wyzwaniami, które spotykaliśmy po drodze. Dzięki świetnej współpracy i sprawnemu wdrożeniu klient zdecydował się powierzyć nam również utrzymanie klepu na poziomie kilkudziesięciu godzin miesięcznie.
Nie zapominaj dla kogo to robisz. To zaprocentuje.
Dzięki bardzo dobremu kontaktowi oraz dzięki dużemu zaufaniu jakim obdarzył nas klient sklep powstał bez większych problemów.
Po wydaniu produkcyjnym sklepu utrzymujemy sklep na podstawie umowy abonamentowej. W 2022 roku planujemy migrację sklepu na Magento 2.


Nagrody
W 2019 roku sklep Bladeville został wyróżniony drugim miejscem w rankingu Sprzedawca Roku (online i stacjonarnie). Cieszymy się, że mogliśmy się przyczynić do tego sukcesu.
Dziękujemy za zaufanie i miłe słowa
“Going beyond implementation to suggesting their own solutions, SmartMage has become a true partner. Their proactive communication and attentive service are notable, as are the sales and SEO results they’ve delivered.
Contact with the customer and how much they are involved in the project are great.
New website is awesome. Customer loves it. We are getting better and better in SEO and our sales are bigger – especially in mobile version of the website.”
