PROFIL KLIENTA
Centrum zamówień i dystrybucji
na cały świat
Helikon-Tex to duża marka produkująca sprzęt taktyczny oraz odzież bojową dla wojska, sił specjalnych, policji i entuzjastów outdooru. Firma istnieje od ponad 35 lat, od roku 1999 zajmuje się produkcją odzieży militarnej i paramilitarnej.
Droga do celu
Naszą współpracę z Helikonem rozpoczynaliśmy od postawienia na nogi platformy B2B. Pierwotna wersja platformy nie spełniała założeń i zarządzanie nią było problematyczne.
Poprawne wdrożenie rozwiązań Magento doprowadziło do znacznego wzrostu sprzedaży, a przede wszystkim usprawniło obsługę zamówień. Dużym plusem była możliwość dokładania dedykowanych rozwiązań i funkcji wspierających obsługę klientów biznesowych.
JIRA
Ze względu na rozbieżność stref czasowych, jednym z wyzwań pracy z klientem operującym ze Stanów Zjednoczonych było ustalenie kanałów i zasad komunikacji. Tutaj z pomocą przyszła nam Jira Software w wersji Cloud.
Nie jest to zwykły helpdesk (z którego też korzystamy), ale poszerzony kanał kontaktu z osobami decyzyjnymi.
DEDYKOWANE ROZWIĄZANIA
- Zarządzanie masową komunikacją z użytkownikami w tym kontrola wersji akceptowanych regulaminów
- ERP zintegrowany z Magento na kilku poziomach
- Osobne ceny każdego produktu dla każdego klienta dające kilkadziesiąt milionów kombinacji synchronizowanych każdego dnia
- Zarządzanie kontami klientów z uwzględnieniem organizacji do których należą
- Integracja z narzędziem klasy PIM
Rozwiązujemy problemy, dzielimy się doświadczeniami
Dzięki dobremu wrażeniu z pracy nad platformą B2B, klient powierzył nam również utrzymanie platformy B2C. Współpracowaliśmy także w tworzeniu osobnej platformy dla sklepu Helikon-US.
Dziękujemy za zaufanie i miłe słowa
“We came to SmartMage because of its reputation for creating custom modules. They have built a very popular Magento module called “SmartMage Paczkomaty” that allows seamless integration with one of Poland’s biggest parcel delivery providers.
The SmartMage team really knows their strengths, so they were very confident about what can and what can’t be done. We appreciated their expertise which allowed us to avoid unnecessary costs.”
Piotr Ankudowicz
“Going beyond implementation to suggesting their own solutions, SmartMage has become a true partner. Their proactive communication and attentive service are notable, as are the sales and SEO results they’ve delivered.
Contact with the customer and how much they are involved in the project are great.
New website is awesome. Customer loves it. We are getting better and better in SEO and our sales are bigger – especially in mobile version of the website.”
Tomek Szymczyk
“Even when the problem isn’t specifically related to the shop, we can expect they will help us to find a solution.
SmartMage has the flexibility and determination to finish tasks efficiently, working within the given budget. The team took over full maintenance for their online store, making the company’s schedules more manageable.”
Paweł Szczerba
“SmartMage team helps us with connecting the dots. Every issue is always explained in a straightforward way.
The end users praised the website for having a fast loading speed and for the functionality of the filters. SmartMage also helped in creating online visibility for the client along with providing great analytics reports.”
Marta Chlebowska - Trojak
“Their engagement, communication, and problem-solving skill are impressive.
Since SmartMage joined the project, the e-commerce platform becomes more useful and the conversion rate has been improving. The team is knowledgeable about e-commerce development. Moreover, they hold weekly meetings to discuss tasks and deadlines.”
Katarzyna Wyszyńska-Mytych
Porozmawiajmy o współpracy
Zapraszamy do kontaktu, nawet jeżeli chodzi tylko o pytanie “ile kosztuje sklep”. Zadamy Ci kilka pytań, po których podpowiemy jakie rozwiązanie jest dla Ciebie odpowiednie.
Działamy?
Kamil
CTO & Project Manager
kamil@smartmage.pl
Paweł
CEO & Art Director
pawel@smartmage.pl